article.jpg

Usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym" umożliwia zaplanowanie spotkania w konkretnym dniu i o konkretnej godzinie. To wygoda, oszczędność czasu, bezpieczeństwo i ułatwienie załatwiania spraw podatkowych różnym grupom naszych klientów oraz dostosowanie do ich indywidualnych potrzeb. Do tej pory podatnicy w całym kraju umówili przy pomocy usługi 6 mln wizyt, co daje średnio prawie 400 tys. wizyt miesięcznie.

W województwie dolnośląskim takich wizyt było dotychczas 359 826, a najczęstszym powodem rezerwacji było uzyskanie zaświadczenia lub załatwienie spraw związanych z podatkami majątkowymi oraz aktualne sprawy związane z rozliczeniem zeznań podatkowych.

Od uruchomienia usługi w całym kraju szybko przybywa rezerwacji za pośrednictwem internetowego formularza, dostępnego na stronie wizyta.podatki.gov.pl. To dobra informacja, ponieważ rezerwacja internetowa jest najszybszą i najłatwiejszą formą umówienia się do urzędu skarbowego na dogodny termin.

Umówienie wizyty to kilka prostych kroków

Najszybszym i najprostszym sposobem umówienia wizyty jest rezerwacja internetowa. Wystarczy skorzystać z elektronicznego formularza na podatki.gov.pl, wskazać urząd, w którym chcemy załatwić sprawę, a następnie wybrać dogodny dzień i godzinę. Potwierdzenie rezerwacji otrzymamy na podany adres e-mail. Nie ma potrzeby umawiania wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru). Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące składanego dokumentu - umów wizytę na podatki.gov.pl.

Stale ulepszamy usługę

Wprowadziliśmy system powiadomień SMS, który z wyprzedzeniem przypomina o terminie wizyty w urzędzie. Jeżeli umówiłeś się do urzędu przez internet i podałeś numer telefonu komórkowego, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji SMS-em. Jeśli umawiasz wizytę, co najmniej dwa dni wcześniej, dzień przed spotkaniem otrzymasz dodatkowo SMS-owe przypomnienie.

Na stronie umawiania wizyt dostępna jest także wyszukiwarka, która przy użyciu słów kluczowych pozwala szybko znaleźć rodzaj sprawy, którą chcemy załatwić. Ponadto, system rezerwacji wizyt został zintegrowany z ankietami badającymi poziom zadowolenia podatników z wizyty w urzędzie. Każda osoba, która umówiła wizytę w usłudze i podała adres e-mail, otrzymuje wiadomość z linkiem do anonimowej ankiety. W ten sposób pozyskujemy opinie i wskazówki wykorzystywane do dalszej poprawy jakości naszej obsługi.

źródło: Krajowa Administracja Skarbowa

Zapraszamy!

 

 Pelikan.jpg

Początek strony